Bjørndalen inngår samarbeid med Norsk Turmat

Skiesset Ole Einar Bjørndalen har stor tro på produktene til Norsk Turmat. Han har nylig inngått i et samarbeid med varemerket, som utvikles og selges av NQ Sport/NQ Active AS.

Vi i Norsk Turmat, har som mål at våre produkter skal bli Skandinavias beste og mest populære i kategorien; frysetørket turmat. For å få til dette, må vi hele tiden fornye oss, lytte til forbrukerne og stille høye krav til bruk av ingredienser og produksjonsform. Vi har et tett samarbeid med mange dyktige jegere, fiskere og villmarkinger, men Ole Einars kjennskap til trening, ernæring og hans egne høye krav til maten han selv skal spise, vil bli en svært viktig del av prosessen fremover. Sammen tror vi på et kraftig løft for Norsk Turmat, og kanskje ser vi resultater allerede denne høsten. Vi ønsker å bli best på smak, utvalg og sunt innhold.

Detaljorientert

Få i sports Norge er kjent for å være så detaljorientert rundt utstyr, teknikk, helse og ernæring enn Ole Einar. I dag består Norsk Turmat av 14 retter, men allerede for neste sesong vil presentere mer enn 15 oppgraderinger og helt nye retter. Kanskje vil tidenes vinterolympier allerede innen denne lanseringen, ha rukket å sette sitt preg på produktene?

Konkurransedyktige priser

Mat skal ikke koster mer enn det smaker! Derfor skal det være lønnsomt for utsalgstedene å selge frysetørket mat, og vi tror vår salgsmodell vil gi både forbrukeren og utsalgstedene et prisbilde som er gunstig og konkurransedyktig.

Var dette nytt for deg?

Er du forbruker og enda ikke smakt maten vår? Hør med din lokale utstyrsforhandler eller søk deg frem til en butikk på nettet. Driver du butikk og ønsker å forhandle Norsk Turmat, ta kontakt på post@nqsport.no

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *